mandag 7. januar 2013

Planlegging av minstemann sitt rom...


Wallstickers fra goyAgoy.no og hylle fra Ikea

                         
Lampe fra Ferm Living  og en Maileg kanin

Alfabet og telleplakat fra snedesign.com


Det er gøy å leite på nettet etter fine ting til barnerommene. Her er noen av mine favoritter akkurat nå!

Noe av dette håper jeg dukker opp på lillebror sitt rom.
(1 årsdag i mars, så da er det jo lov å ønske seg litt og)

Fin uke til dere og velkommen til nye følgere, stas at dere vil følge meg her:)

Ps: Tips meg gjerne om hvordan man lager collage;) hehe...


5 kommentarer:

  1. Så flotte ønsker,herligt alt i sammen:)dei kaninene er bare så fine!!!
    Gå inn på photoscape,du må nok laste det gratis ned,der er masse collager du kan bruke,heilt supert eller picmonkey der er det slike og:)

    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så fine ting :-) kjekt med planlegging! Eg har et jenterom på gang snart! Gutterommet er desverre ikkje så fint lenger då 3- og 5 -åringen lever sitt glade liv der inne. Det er mykje rart på golv og vegger etterkvart ;-) Fine collager kan du lage på picmonkey :-) lykke til med barnerommet!

    SvarSlett
  3. Kjempefine ting! Likte alt jeg - spesielt lampa fra Ferm og de to plakatene:) Veldig moro med barneromsinspirasjon..;)

    Håper du har en fin uke søte deg:)

    klem Jennifer

    SvarSlett
  4. lisjeguten din kjem til å få seg eit kjempe fint rom <3 no blei eg litt inspirert og fikk lyst til å starte oppussinga av E sitt rom. klem fra Silje Kristin

    SvarSlett
  5. Det rommet blir nok koselig!
    Jeg falt også for ekorn og ugle wallstickerne...
    Men jeg hadde ikke råd til de, så jeg malte bare helt like motiv på to
    lekekasser som nå står på lille gutt sitt rom! (ljeg har termin i midten av februar...)

    PS. Maya på bloggen fabelaktig viser oss hvordan man lager collage her:
    http://www.fabelaktive.com/2013/01/collage-making-by-maiahoang-ser-du-den.html

    SvarSlett