mandag 14. januar 2013

Lappeteppet er ferdig!!





Lappene jeg har strikket har vært ferdig lenge, men det har liksom tatt litt tid å komme igang med å få festet de. Så da fikk jeg hjelp av snille mamma som heklet de sammen og heklet fin kant rundt hele teppet:) 

Ble kjempe fint syns jeg selv!!

Og det passet perfekt på lillebror sitt rom. Det kan brukes som sengeteppe, teppe over posen når han sover ute, og til pynt hengende ved sengekanten. 

Hadde jeg skulle gjort det en gang til hadde jeg valgt en litt tynnere tråd for det ble litt tungt. Men nå gleder jeg meg til å ta det i bruk på trilletur i det kalde været!

Teppet har 20 lapper i fargene blått/turkis, lysegrå, mørkegrå og offwhite. 

Ny uke, nye muligheter!
 
 

8 kommentarer:

  1. Kjempefint! Trengs varme tepper no i disse kuldegradene!!

    SvarSlett
  2. Så fint det var! For en god idé - kanskje jeg må vurdere noe lignende til gutta boys, det var skikkelig stilig, og så enkelt å bare legge over. Ikke minst perfekt for årstiden.. :)

    SvarSlett
  3. Så utrulig fint det blei og i så herlige farger og,passa kjempeflott inn hos deg:)
    Skjønne kosebamsen,passa heilt inn han og!

    Fin ny veke til deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Åh, helt nydelig teppe!
    Knallfine farger :)
    Flink du er!!
    Ha en fortsatt god uke!
    Klemmer :)

    SvarSlett
  5. Kjempefint teppe! Håper minstemann koser seg på nytt rom.
    Kusine Vibeke

    SvarSlett
  6. Teppet ble kjempefint i flotte, duse farger! Virkelig bra innsats! :)
    Ønsker deg en fortsatt fin uke!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  7. Så vakkert, elsker fargene du har brukt:)

    Ha en fin kveld
    god klem:)

    SvarSlett
  8. Å det var kjempe fint, ønsker meg så et lappeteppe:) Men denne jenta kan verken strikke eller hekkle. Men vet at Sebra intrior for kids har en fint et, hihi Så får ønske meg det:) Kjempe flink er du og lillebror er veldig heldig♥
    Ønsker dere en fin kveld:9
    klem Mari

    SvarSlett