søndag 6. januar 2013

Heldige meg...


...som vant denne flotte boken inne hos KROnPRINSESSENE nå i julen!! *smiiil*

Denne sto på ønskelisten, så da var jeg ganske så heldig som vant den:)

"Kreativ mamma" er en flott bok og jeg fikk den i posten på fredag! Har allerede bladd og lest i den flere ganger. Mange fine DIY oppskrifter med enkle forklaringer og bilder. Helt super for oss mammaer som vil være litt kreative innimellom;)

Så idag laget jeg en av ideene jeg fant i boken!


En paspatur limt på et mønstret papirark fra Søstrene Grene. I boken var det limt på en fingerdukke i tøy, men det hadde jeg ikke, så kanskje det blir et bilde av lillebror inni her etterhvert...:)

Fin søndag til deg!

5 kommentarer:

  1. Den boka er bare så super,eg kjøpte den og så vant eg ei så den som gjekk på Ark å bytta det var meg,kunne jo ikkje ha to men er glad for den eine,hihi!
    Så masse flinke folk rundt om,kreative til tusen:)
    Knallfint det du hadde laga!

    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Den boka ønsker jeg meg også!
    Heldige du :)
    Takk for kjempekoselig hilsen hos meg!
    Ønsker deg et GODT 2013,
    og en fin ny uke! :)

    SvarSlett
  3. Hei og tusen takk for koselig hjemkomst hilsen!
    Så heldig du var som vant denne fine boka!:)
    Ønsker deg en fin dag og ny uke!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Hei høpp!

    Den boken står på ønskelisten her også:)

    Takk for godt tips,skal sjekke ut det bygge settet:)

    Nyt ny uke!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  5. Hei:) Vi hadde en kjempe fin barndåp og ja det serviset er nydelig:) å det så ut som er bok jeg kunne ønske meg, har bursdag snart og da er det godt å ha noen ønsker*smile*
    Ønsker dere en fin ny uke med nye muligheter:)
    Klem Mari

    SvarSlett