fredag 4. januar 2013

Med blanke ark...




...og huset er ryddet for julepynt!!
Vel, juletreet står, men det skal tas vekk i dag eller imorg, og alle de fine julekortene skal få henge litt til:)

Litt kongler, dådyr og stjerner følger meg videre i vintermåneden januar. Lyst og fint ble det, og duse farger som grått, hvitt og sart turkis vil jeg ha i en liten periode nå. 

Her er det 3 måneder uten lønnet permisjon, så ingenting nytt kommer inn her før jeg begynner å jobbe igjen. Så da er det bare å leite i skuffer og skap og pynte med det en har;) Jeg har blitt flink til å selge unna det jeg ikke bruker, og da blir det noen kroner på sparebørsen!

Fredag og helg!!

4 kommentarer:

  1. Takk for hilsen søte du!
    Ikke all julepynt er julete, jeg har fortsatt geviret og noen hjerter hengende oppe!
    God helg !!!

    SvarSlett
  2. Synest det er fin pynt å ha i vintermånedene:)kjempefine pynt du har!eg har fremdeles litt stjerner og papir tre rundt,er jo vinter:)
    Ha ein kjempefine lørdag og kos deg med guttene dine!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så fin blogg du har:) Eg har også litt stjerner framme fremdeles, det er jo tross alt vinter!! Eg og min familie bur bokstavelig talt i et lite rekkehus, så eg følger deg gjerne her inne;)
    Silje!

    SvarSlett
  4. fin ny pute Hilde,den likte eg godt <3 helsing SiljeK

    SvarSlett