lørdag 12. januar 2013

Bilder fra lillegutt sitt rom...




 I går kveld flyttet lillebror inn på eget rom! Det gikk greit det. Han våknet noen ganger, men mindre enn da han sov med oss. Så spent på hvordan denne natten blir. Mer enn to timer sammenhengende søvn, så er jeg fornøyd;)hehe..

Han har ikke fått så mange møbler her inne enda. (Tenker en hylle og noen lekekasser, så er vel minsten fornøyd) Rommet er ikke så stort, så det begrenser seg. Klesskapet står til høyre på nederste bilde, et nattbord jeg har malt som er arvet etter min bestefar, en kurvstol etter min oldefar, og sengen er også arvet. Ikke kommet så mye opp på veggen heller. (Det som er kommet opp et hengt opp med washi-tape) Siden vi har smartpanel her, så må jeg være helt sikker på hvor ting skal henge før det spikres hull;) 

Og med 1 årsdag i mars kan det vel hende han får noen av mors ønsker, hihi;)

Kritt tavle: Blomingville
Elefanter på veggen: Sebra
Bokstaven E: Bohus
Koffert: Kremmerhuset
Mammas første sko (mine altså)
Pute med skyer: Høytrykk shopen
Vimpel laget av papir fra Søstrene Grene 
Ole Brumm bilde: Storebror sine


Strax andre del av hver gang vi møtes!! 

Kos dere:)



6 kommentarer:

  1. Så nydelig lillebror-rom du har laget:) Og gulvet ser utrolig lekkert ut! Her kommer han nok til å kose seg masse:)

    Håper dere nyter lørdagskvelden,
    klem klem

    SvarSlett
  2. Så nydelig gutterom det blir,herligt med sånne fine farger,her er eg så lei av rosa og prinsesseting snart men sån er det å ha tre jenter men er bare ho yngste no,dei andre er så store blitt!
    Spennende med nytt rom,håper han kommer til å sove natta gjennom!

    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. For et skjønt gutterom<3
    Spennende å se hvordan det går med sovingen, nattesøvn er jammen ikke oppskrytt;)

    Fortsatt fin helg til deg
    klem:)

    SvarSlett
  4. så koselig lite rom han har! veldig fin og avslappet stil, fint for soverom ja! :)

    SvarSlett
  5. Så herlige bilder av gutten din sitt barnerom:)
    Spennende tider når dem begynner å sove på eget rom ja!:)
    Vi har igjen å få malt gulvet til lillegutt, for at det skal bli ferdig. Her gryntes det så mye på natta at det hadde vært kjekt med eget rom nå, he he. Hvis ikke flytter jeg der inne;))
    Fin søndag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  6. For et skjønt lite gutterom!

    Om ikke han slår seg til ro der inne,
    skjønner jeg ingenting ;)

    For der inne er jeg sikker på at han kommer til å kose seg masse!

    SvarSlett