søndag 30. desember 2012

Slik var året 2012...

Januar

Etter å ha vært kvalm og dårlig lenge ble de gode nyhetene delt her på bloggen. En liten baby ventet oss i mars:)



Februar

  
Oppussing av kjøkkenet sto for tur i februar. Eeeeendelig!!!


   
Fastelaven og babyforberedelser






Mars
 
Litt vårstemning i stuen

 
Jeg fikk strikkedilla;) Og fineste lillebror ble født i mars!! Nydelige lille gutten min!


 
April

 
Det ble strikket mange kjøkkenkluter, og fine vårblomster kom i hus

   
Påsken sto for dør i april, og vi koste oss megd god påskefrokost.

 
Mai

 
I mai var vi i et flott bryllup til et nydelig brudepar. Og et skrytebilde av guttene mine



Juni



I juni hadde jeg koselig klubb med gode venninner, og jeg fikk dilla på vimpler, hihi;)



Juli

Sommerblomster og blåbær hører sommeren til, og juli er min bursdagsmåned

 
Selv om sommeren ikke ble den helt store, ble det tur til stranden
 
I juli hadde vi dåp for minstemann. En kjempe fin dag med hele familien


August


I august fikk vi noen flotte sommerdager, så da måtte bassenget ut på terassen og vi plasket i vannet og slikket sol


Jordbær og is, og blomster fra hagen




September

 
I september fylte eldstemann 5 år!! Og gutten ble feiret med barnebesøk og familiebesøk. Sjørøverkake hører selvsalgt med da::)


 
I september begynte også høsten å snike seg inn




Oktober
 
   
I oktober dro vi på seiltur i den nye seilbåten vår som vi kjøpte i høst
  
Rommet til lillebror begynner å ta form, og litt avslapning på sofaen hører med




November

  
I november bakte jeg eplekakemuffins, vi lagde fuglemat og hadde koselig middagsbesøk
 
 





Desember


   

Desember måned ble fylt med adventskalender, baking av julekaker og pepperkakehus, pynting til jul, massevis med snø, og julekos og familiebesøk



Nå står et nytt og ubrukt år for døren. Jeg skal begynne i jobb i mars etter et år hjemme i mammapermisjon, minstemann fyller 1 år, han skal begynne i barnehage til våren, og eldstemann har skolestart til høsten!

Godt nyttår alle dere kjære som titter innom!! 

Ps: Tusen takk for alle som følger bloggen og som sender koselige tilbakemeldinger, det betyr masse, og jeg blir så glad for hver eneste en:)

3 kommentarer:

  1. Så kjempefine beskrivelse og bilder fra året som er snart omme,trur ikkje eg har fulgt deg heile året så va veldi kjekkt å sjå bilder fra starten av året og:)
    Ser ut som masse fint og koselig har skjedd og du gjere det så vakkert rundt deg:)

    Ønsker deg et godt nyttår:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Ser ut som at 2012 var et flott år.
    Håper det neste blir like bra :)

    Er ganske ny følger og gleder meg til å følge deg videre i 2013 :)

    Godt nyttår!

    SvarSlett
  3. Her var mange flotte bilder:)
    fra et innholdsrikt år!
    Legger meg til som følger...
    og ønsker deg en fin start på det nye året:)
    klem nina

    SvarSlett