lørdag 29. desember 2012

Julebesøk...



1.juledag hadde vi koselig familiebesøk av hele min familie


Vi var 5 barn og 8 voksne. 
Så et barnebord og et voksenbord ble dekket. Rett før gjestene satt seg rakk jeg å knipse noen bilder, men det ble mange dårlige pga manglende dagslys. Så dette av bordet får duge... Bildet av maten ble tatt mens vi begynte å forsyne oss;)hihi.. Bordet ble dekket med nye tallerkener i merket White pearl, glass fra rosendahl, svibler i Green gate krus, røde lys og sølv krystaller spredd ut på bordet.

Her var det koldtbord på menyen. Roastbiff, skinke og spekemat, tomatsalat, waldorfsalat, skinkepai, kyllingvinger, rundstykker og brød. Heldigvis tok mamma med laks og eggerøre og hjemmelagde karbonader. Min snille svigerinne lagde kyllingsalat og kabaret. Så her var det MYYYE å velge mellom!!

Håper dere nyter romjulsdagene




2 kommentarer:

  1. Å nå fikk jeg vann i munnen:) Koldtbord er så godt, der er det noe alle liker:) Hihi blir sånn noen ganger "stopp! jeg må ta bilde til bloggen!" Kjenner til det*smil* Ønsker dere et riktig godt nytt år:)
    Klem ♥

    SvarSlett
  2. Åååå så utrulig masse god mat,så kjekkt å være sammen slik å spise god mat og kose seg isammen alle,fin bordekking og:)
    Ønsker deg ein fin søndag,siste i Desember:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett