onsdag 19. desember 2012

Litt julepynt i huset...




 
  
Huset er ferdigpyntet til jul, og bare juletreet gjenstår. Det skal vi ta til helgen! Jeg må ha rødt til jul og ungene liker nisser. Eldstemann er ofte med når det skal pyntes, så her settes pynt laget i barnehagen også frem;)

Papirbretting av stjerner ser jeg overalt om dagen, og jeg prøvde meg på noen røde. Super enkle å få til og sååå fine! Disse så jeg inne på Huseby Living, hun hadde linket videre der hun fant de.

Ikveld har jeg og eldstemann satt sammen og pyntet pepperkakehus. Skal vise bilder en annen dag!

Da er det snart på tide å finne sengen! 
Natta:)

3 kommentarer:

  1. Flott pyntet, og utrolig lekre stjerner!! Om bare tiden strakk til skulle jeg laget meg noen stjerner jeg og :) God jul!

    SvarSlett
  2. Så flott du har pynta,litt rødt må ein ha og eg kjøpte røde blomster idag sån at det er litt rødt her i huset og:)
    Slike stjerner er så fine men eg har gitt opp,hihi fekk det ikkje til:)
    Forsatt fine førjulsdager til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så koselig hos deg...
    Elsker amaryllis!

    Du er heldig vinner av min siste give away ;)
    Send meg en mail med adressen din...

    Klem May Helen
    http://kronprinsessene.blogspot.no/2012/12/trekning-og-galleriplass.html

    SvarSlett