fredag 4. februar 2011

Nærmer meg...

....10.000 besøkende!!! For lille meg i mitt lille rekkehus, er dette kjempe gøy!! startet bloggingen i juni og trodde ikke jeg skulle treffe så mange koselige blogger og bloggere, og bli så hektet;) 

Tusen takk alle sammen som er innom bloggen min, og for alle dere som legger igjen fine kommentarer og ord, veldig glad og takknemlig for hver og en av dere følgere!



Søte klosterklokker ble kjøpt inn forrige helg, og nå har noen av de blitt så lange at jeg satt en liten bukett i en vase. 


Taco`en er spist og vi ser "Mikke Mus Klubb hus" på tv med litt godis i skålene.. Er det helg så er det helg;)


I dag har vi hatt planleggingssdag, og for min del ble det en kjempe spennende dag med kurs om psykisk helse, som er et utrolig viktig tema. Barnehagen jeg jobber i er med i et modell kommune forsøk, og vi hadde to kjempe flinke kurs-forelesere på besøk!

God helg og ha en herlig fredagskveld!!

5 kommentarer:

  1. Så koselig med så mange besøk. Du har jo så søt blogg. Høres ut som dere har en koselig fredag. Håper dere får en vakker helg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Artig da, med så mange besøkende! Jeg er glad jeg fant bloggen din, koselig blogg du har:)

    Jeg er selv pedagog (lærer) og jobber i barneskole. Dette med psykisk helse er et utrolig viktig tema som er aktuelt, vi er sammen med barn av psykisk syke hver dag og da er det viktig med kunnskap om dette.

    Riktig god helg til deg (og kos deg med godteri:)

    SvarSlett
  3. Vi er på samme nivå vi hi, hi. Snart 10.000 her også ;)
    Er også glad for alt av kommentarer, følgere, besøkende osv -Herlig her i blogglandia.
    Lykke til videre med den fine bloggen din :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Klosterklokkene er så nydelige!

    Temaet psykisk helse er jo kjempespennende, veldig bra å ha sånne forelesninger på planleggingsdager:)

    Ønsker deg en god helg,

    klem Jennifer

    SvarSlett
  5. Hei, hei!

    Gratulerer med så mange besøkende! Ser vi startet likt ut! :-) Jeg opprettet bloggen i februar, men startet bloggingen i juni/ juli. Artig!

    Ønsker deg en fin helg. Klem fra Elisabeth.

    SvarSlett