tirsdag 22. februar 2011

Hjul på trekassen...

I et tidligere innlegg viste jeg dere trekassen jeg kjøpte på Plantasjen.
Nå har den fått hjul, og syns selv den ble kjempe tøff:) 
 



hjulene er kjøpt på Clas Ohlson til en billig penge, og festet med tynneste skruene jeg fant. Hadde tenkt å male den hvit til våren, men foreløpig syns jeg den er veldig fin slik som den er!

I ettermiddag har vi vært i koselig bursdagsbesøk hos nevøen vår som ble 3 år idag:) Og en trøtt og sliten fetter sovnet fort ikveld;)

Ha en flott kveld videre!! 

6 kommentarer:

  1. HEi.
    Den ble dødsfin!
    Det kurset jeg tar heter interiørskolen-boligstyling. Hvis det går fint, så tenker jeg å kanskje ta interiørskolen -offentlig miljø også. Man bølr interiørkonsulent v/ NKI, og kan jobbe som dekoratør, jobbe med arkitekter , og mye mye mer.. Det koster ca 25 000. men er jo en innvestering, og man må jo satse litt! :) :) Tror det var ca 1,5 år studietid ( gjennomsnitt) men tror man på interiørkurset kunne bruke opp til 3 år...

    Ha en super kveld :)

    SvarSlett
  2. Enig, det ble virkelig både tøft og fint! Praktisk med hjul også, da kan man dra den med seg dit man vil. :)

    SvarSlett
  3. Så fin den ble! Det gjør seg veldig med hjul på:) Og jeg syns ikke du burde male den hvit, den er jo kjempefin som den er, liker at den er litt rustikk:)

    klem Jennifer

    SvarSlett
  4. Røff og tøff :)
    Får aldri nok av disse kassene selv...
    Gjør seg med hjul på.
    Klem

    SvarSlett
  5. Knalltøff kasse!
    Skal få tak i en til, og ha pledd oppi :)

    SvarSlett