fredag 11. februar 2011

Freddan...


Da var det jammen meg helg igjen:)
Deilig!!
Har vært masse ute og lekt med småtrollene i dag i det nydelige været, kjekt å jobbe i barnehage da;)
I kveld skal jeg slenge meg på sofaen med cola, og sjokolade i godteskålen, og med Korslaget på tv.
Det er fredag for meg!
Men nå - taco med familien..
 

En strålende og avlappende fredag til alle som titter innom
(Prøvde meg på å publisere et planlagt innlegg, men bommet på datoen, så da slettet jeg innlegget. Men her kommer det til riktig dag! hehe;)... Øvelse gjør mester)

5 kommentarer:

  1. Så fine blomster:),
    Her er det også korslaget og smågodt:),
    Ønsker dere en fin kveld:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder! Håper du får en herlig helg! Klem fra Silje:)

    SvarSlett
  3. Blomster høre helgen til...dine var veldig fine.
    Ønsker deg en riktig god helg
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  4. Rimelig lik fredag vi :)
    Får ikke den jeans-kjolen du viste i forrige innlegg ut av hodet... Den er så FIN :)
    God helg.
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  5. Kjempeflotte bilder!

    God helg!

    SvarSlett