søndag 21. november 2010

Maileg jul...


Denne søte Maileg nissen ble med meg hjem fra shopping i går. Maileg har bare sååå masse fint!
Gleder meg til lillegutt skal få den (er vel gjerne meg som er mest begeistret for disse Maileg produktene...) Den er nå pakket inn og blir en gave i adventskalenderen. Jeg skal ha aktivitetskalender, men med noen få gaver, og da har jeg kjøpt litt dyrere og større ting. Denne får han når vi skal pynte rommet hans:)


Julekulene er kjøpt på Home & Cottage.

I dag har vi hatt en rolig søndag, bare slappet av, og vært ute og lekt med lillegutt både før og etter middag!!
Nå er det pepperkaker og Thomas tog på dvd...

God søndag!! 
(Tenk neste søndag er det 1.søndag i advent...)

2 kommentarer:

  1. Så flott nisse!:-)
    Hadde aldri hørt om Maileg før jeg begynte å blogge, hehe, men nå er det jo helt utrolig med de som IKKE har hørt om MAILEG!:-)

    Lurt å ha noen og litt dyrere gaver i kalenderen også, noen ganger er det vanskelig å finne små gaver som ikke bare er kjipe - de skal jo bli likt og brukt!

    Ha en flott søndagskveld!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Søt liten nisse, og de nissene passer god inn på barnerommet.
    Klem

    SvarSlett