søndag 28. november 2010

1. søndag i advent...



Da var årets advents dekorasjon klar! I år er det hvite lys med zink-tall, kongler og små julekuler i sølv.

Ellers i huset er det komt frem julestjerne, engler, hvite lys og lilla duker. Her kommer ikke nissene frem med det første...men de dukker opp når der nærmer seg jul... Jeg elsker sølv og lilla, så det er advent for meg!

Her skal vi ut å prøve å ta bilder til julekort, og etter det er det middag hos kusinen min. Gjett om det er en liten gutt som gleder seg til å treffe tremenningen sin igjen, hun er også 3 år og de har det alltid så kjekt sammen:)

Ha en flott søndag!

3 kommentarer:

  1. Koselig blogg du har! :-)
    Jeg har akkurat samme fat som deg, det var "adventfat" hos meg i fjor. I år huser det litt annen julepynt:-)

    Håper du har hatt en fin søndag og fikk tatt finfine bilder!

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  2. Så koselig adventsfat du har:-)
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Så koselig det fatet var! Skikkelig julestemning:)

    God klem til deg

    SvarSlett