tirsdag 4. januar 2011

Ned en trapp i gangen...


...er det blitt vår med lyse farger og litt turkis! Bildet til venstre, det lille, viser trappeoppgangen da vi overtok huset for 2 1/2 år siden. Litt er blitt gjort siden den gang, men jeg har lyst å gjøre mer;) 

Vi valgte å male trappetrinnene lys grå for å få litt kontrast til alt det hvite. (Selv flisene i gulvet er lyse, (og de er det ikke vi som har valgt!!) Og selv om det var veldig fint med hvit trapp, er det sååå mye mer praktisk med grå, rusk og støv ble litt mindre synlig (selv om det fortsatt er like mye av det som før...) Ellers har vi bare malt veggene i eggehvit.


Litt dilldall på nattbordet mitt, vase fra Kremmerhuset, sølvfat fra loppis, lykt fra Kid, og en søt duk jeg fikk til bursdagen av min søte kusine. Den kan jeg bare gjette at er fra Lille Rips i Bergen. Så masse fint de har der!

Det var godt å komme på jobb igjen etter nyttår, til noen skjønne småtroll og noen flotte medarbeidere!

Ha en fin kveld videre:)

4 kommentarer:

  1. det gjorde seg virkelig med grå trinn. ble jo utrolig mye mer praktisk.
    vi hadde hvite trinn der vi bodde før, og jeg vasket og moppet de trinnene daglig. kunne sikkert gjøre det 5 ganger til dagen om jeg gadd:)

    Koselig gammel kommode også:) Søt!

    Klem fra mor i fjasevas huset

    SvarSlett
  2. Kjempefint, og ja veldig lurt med grå trinn, det hadde jeg også valgt.
    Ha en fin kveld!
    klem

    SvarSlett
  3. Det ble kjempefint:O)
    Ha en fin kveld..

    SvarSlett
  4. Så fint det ble med de grå trappetrinnene! Passet veldig bra inn!
    Man blir vel aldri helt fornøyd hjemme, man har jo som regel lyst til å gjøre om litt hele tiden:-) (Sånn har iallefall jeg det:-)
    Lykke til med videre prosjekt!

    Ha en herlig tirsdagskveld!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett