søndag 30. januar 2011

Litt kjøkken...



Litt bilder av kjøkkenet idag. Tavlen er vasket rein til en ny uke med nye planer, og bordet har fått ny voksduk fra Princess - grå med hvite stjerner! 

Noen blomster frisker opp i en mugge fra Ikea! Ikke så mye som skal til for å gjøre det slitte og gamle kjøkkenet vårt littegrann koselig;) 

(De fleste ser også at jeg mangler en T i bokstavrekken på bordet... Leiter etter en i en mørk gråfarge eller svart, og gjerne en som er forskjellig fra de andre to...)

I dag har vi først vært ute og lekt med lillegutt, og så var det middag, pinnekjøtt, hos mamma&pappa! Mmmm...deilig!

Ellers har helgen rast avgårde som vanlig. På fredag malte vi tegning til Sabeltann og samlet inn alle smokkene til lillegutt. Nå er det 3. natt uten smokk, og det går sånn passe. Han savner smokken sin veldig, men en uke til så går det nok seg til! 
Flinke og store gutten min:)

Nyt siste rest av søndag og helg!! 

5 kommentarer:

  1. Så fint du har ordnet det til :)
    Ikke alltid store endringene som skal til før vi føler lykke he, he.
    Lykke til videre med tutti-slutt!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så fine bilder fra lekkert kjøkken! Tøff tavle og voksduken passet jo veldig godt:)

    Håper du får en fin ny uke i snart ny måned:)

    klem Jennifer (bittelillehuset)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. so fint dokke har det Hilde. sånn voksduk har vi og,kjempe fin.
    ska gi deg en lyd om eg ser en T eller en J på en butikk en plass,kanskje eg finne i Oslo i helga...
    ps: no e eg blitt følgar av bloggen din :) so kan du følge med på min amatør blogg.

    SvarSlett
  5. Så koselig å kikke runt i bloggen din, på alle fine bilder fra ditt vakre hjem :)
    Ha en fin helg!
    Klemmer fra Sverige :D

    SvarSlett