lørdag 14. september 2013

Bursdagsgutt!!


Torsdag feiret vi eldstemann sin 6 årsdag med familien! Skolegutten min :)



Her ble det dekket i plast og papp, untatt glassene... Seks-tall fra Søstrene Grene, svarte lapper og hortensia. Enkelt og greit!
Vi koste oss med hotdog og hamburgere, kaker og snacks.


I dag ble bursdagen feiret med guttene fra klassen. En fin liten gjeng på 6 stk :)
Nesten samme bordekking, og med fotball bordkort som jeg bare printet ut og klippet opp.

Som dere ser så ble det fotball tema, og da måtte det lages fotballkake!


Fine, stolte gutten min!

5 kommentarer:

  1. Nydelig gutt du har og så flink du er til å bake. Grattis så mye med bursdagen! La meg til som følger på denne koselige bloggen din jeg. Kos deg i helgen da :)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  2. Så fin bursdagsfeiring! Gratulerer så mye til den flotte gutten din:) Fotballtema er nok populært ja, også er det jo ganske greit for oss voksne også: med hvitt og svart;)

    Håper du har en fortsatt fin helg,
    klem Jennifer

    SvarSlett
  3. Så fin og gjennomført bursdag.. Gratulerer med 6 åringen :)

    SvarSlett
  4. Så kjempefint pynta bord,kan tenke meg det var stort å bli 6 år:)stilig fotballkake og!forball som tema er jo heilt topp!
    Ønsker deg ei fin ny veke!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Gratulerer med overstått til 6-åringen:)

    SvarSlett