mandag 5. november 2012

Dagene flyr!!


 Dagene bare suser avgårde, og selv om jeg er i permisjon blir det ikke alltid tid til bloggen.. Selv om jeg ikke alltid legger igjen en hilsen er jeg titt og ofte innom og leser og nyter de fine bildene dere viser!

Det stoppet litt opp med omvisningen, her flyter det av leker i stuen stort sett hele tiden. Med to aktive gutter på 5 år og 7 1/2 måned så blir det liksom aldri ryddig:-P


Men her ser dere iallefall tv kroken, og her lagres også en del av lekene til gutta. 
(Nå har jeg rydda her altså..)

Takk til dere som legger igjen en hilsen eller to:) Jeg blir så glad, og setter stor pris på de fine ordene!!

Fin mandags kvald til akkurat deg:) 

2 kommentarer:

  1. Du veit alle dei ryddige barneromma me ser,ungene liker å leke der me er og helst i stova:)koseligt og og enkelte ting slik som togbane er veldig dekroativt når det ligger på gulvet,vil helst ikkje rydde det bort eg:)
    Fint du har det;)
    Ein nydelig kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Kjenner meg veldig igjen i at det blir lite med tid til overs ja:)
    Men så heldige vi er som har denne fine tiden da:)
    Klem

    SvarSlett