søndag 14. oktober 2012

Seiltur...

 Som jeg skrev i forrige innlegg har vi kjøpt oss seilbåt!!
Her kommer et lite bilderas fra seilturen vår i går.





 Nydelig vær, blått hav, knall blå himmel, og vi fikk til og med prøvd det ene seilet.




Og til slutt et bilde av meg:) Ungene var med også, og eldstemann på 5 år fikk prøve å styre, jeg også, forresten! Og lillebror på 6 måneder hadde sin første seiltur:)

Satser på vi får en fin vår og sommer neste år, så vi får brukt den masse.

Nyt søndagskvelden, imorgen er det mandag og en ny uke!!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny seilbåt, så kjekt da!
    Viss du googler Holstee manifesto, så kommer det opp nettbutikker som selger plakaten. Vet jeg har sett den i en norsk nettbutikk også, men kan bare ikke huske hvilken. Lykke til med plakatkjøp.
    Klem Agnes

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder fra seilturen deres,kjempefine båt og kan tenke meg dere får masse glede av den til våren og sommaren:)eg er ingen båtmenneske så eg er vel heller ein landkrabbe,hihi men det ser veldig kjekkt ut:)
    Fin kveld til deg! Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Fikk skikkelig sommerfølelsen jeg nå. Deilig med båt!
    Kan tenke meg dere gleder dere til sommeren som om det riktignok er en liten stund til. ;)

    SvarSlett
  4. Så herlig med båt altså! Dere er veldig heldige:-)
    Så moro at du vil være med på min gi bort, lykke til:))

    Stor klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med seilbåt!! Vi kjøpte vår første seilbåt for 4 år siden, en 30fot willing. Koselig liten jolle, he he. Med 3 unger, så ble den litt liten. Vi kjøpte oss da en Bavaria, 39fot. Mye mye bedre, koste oss i 1,5 år med den. Ute alle årstider, skal jammen kose oss når vi først har båt! Så ble ungene lei av at det tok så lang tid fra sted til sted. Fra Egersund til Farsund tar det 7-8 timer, så nå har vi en Viksund. He he. Blir nok en seilbåt etterhvert, skal du se. :-D
    Holder på å bygge nytt seilannlegg her i Egersund, ferdig til våren.
    Ha en fiin høst med båten! :-D

    SvarSlett