søndag 12. august 2012

Klipp&Lim...


Nytt prosjekt på gang! 

Har en del småprosjekter til barna som skal gjøres ferdig nå, bl.a settekasse og et vognteppe... Og disse vimplene her!

Laget jo en papirvimpel til lillebror sitt rom, men så kom jeg over noen stoff i fine blåfarger og da var jeg solgt! Blått i ulike nyanser og med mønster er jo nydelig!  

Så da blir det to vimler med disse fargene, en til hver av guttene:)

Mangler bare hvitt bånd så jeg kan sy de fast i toppen. Super enkelt å lage. Jeg har bare klippet opp doble trekanter etter en mal jeg lagde, limt de sammen og så skal de festes med bånd! Syns de får en røff look når de blir klippet opp. Jeg har kjøpt det mørkeblåe stoffet, resten brukte jeg av sengetøy og topper som skulle kastes pga flekker. Så da ble det litt gjenbruk også!

Nå må jeg løpe, skal på grillings til mamma&pappa!!

1 kommentar:

  1. Så kjekkt med grilling,rekna med det var knallgod mat:))
    Så flinke du er,synest vimpler er så fint og særlig i blått stoff:)Gleder meg til å sjå kva du har fått til!

    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett