fredag 3. september 2010

Stuen min...


...har fått ny sofa, og jeg er super fornøyd:)


Ja, da var endelig den etterlengtede
sofaen kommet i hus!!!!
igår demonterte vi den gamle sofaen
og kastet den ut:)


Ikke studer stuebordet, det skal byttes ut
når jeg har funnet det jeg leiter etter...



Må ha litt farger, så lilla og grått
syns jeg går veldig godt sammen!

Den søte rammen er kjøpt på Bohus...
og puten på salg på Kremmerhuset!

En riktig GOD HELG ønskes til alle mann!

Her skal det skrives på årsplan, Smånytt(avis vi skriver hver måned i barnehagen)
og planlegge foreldremøte... Litt kjedelig, men godt å få det unna...

3 kommentarer:

  1. Sofaen var kjempefin! Du har fått en fin, trivelig krok:)

    SvarSlett
  2. Det var nå godt at sofaen endelig fekk komma "him" :o) Gratulera!

    Det hadde forresten vore kjekt om du hadde kikka innom min Give Away: http://kreativimpulsiv.blogspot.com/2010/09/la-oss-sttta-smykkas-sitt.html

    Eg e generelt veldig imot å reklamere for egen Give Away på denna måten, men det e for ein så god sak at eg lar alle prinsipper fare... :o)

    SvarSlett
  3. Så fin sofa du har kjøpt!! Lys og trivelig stue du har:) Lilla og grått er jo kjempefint sammen:)

    SvarSlett