onsdag 29. august 2012

Bursdagsforberedelser...

Om to uker har største gutten min bursdag!! Og det skal feires:) Han blir 5 år, og har allerede bestemt at det skal være sjørøverfest. 

Så da har vi så smått begynt å forberede til den store festen!

 Sjørøverkikkerter til gjestene er laget av doruller, malt svarte og limt på piratmerke. Dette er supert for bursdagsbarnet å hjelpe til med;)

 Etiketter som kan brukes på brusflasker er printet ut og svarte merker som skal bli til vimpler på kaken.

 Så får vi se om mammaen klarer å bake sjokoladesjørøverkaken som er bestilt av sønnen..vi får prøve så godt vi kan;)

Merker er printet ut fra diplom is, en side med masse ideer til bursdager!

Her må det pakkes, jeg og guttene drar på en miniferie for å besøke søsteren min på Østlandet:) Vi gleder oss!! Så imorgen blir det en laaang dag på toget.

Klem fra meg...

3 kommentarer:

  1. Så utrolig kul ide med de dorullene! Har akkurat skrevet om en hobby-aktivitet med doruller på egen blogg faktisk. :) Genialt når man kan lage noe så fint og billig på en gang! Takk for inspirasjon!

    SvarSlett
  2. Så knallflinke du er,det var veldig kreativt:)så gøy med sjørøverbursdag,gleder meg til å sjå kor flott du har laga det til:)
    Lykke til med forberedelsene:))
    Kos dere på den lille miniferien,godt å komme bort litt:)

    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Å så fine ideer! Her blir det også sjørøverbursdag når lillebror fyller 3 år i desmber, han er midt i den mest intense Kaptein Sabeltann fasen :) Ønsker deg en fortsatt super torsdag! Klemmer

    SvarSlett