mandag 28. februar 2011

Et stempel...

Kjøpte med meg et sett med bokstav-stempel på Nille på lørdag.
Så her prøvde jeg meg frem og lagde noen merkelapper...gøy gøy!!
(Laget også merkelapper til kurvene under benken i gangen, med navnene til alle i familien)



  Nå er lillegutt på overnatting hos bessen&mormoren sin:) 
Han har gledet seg i hele dag!

Så da har jeg kvelden HELT for meg selv, så her går det i rydding og papirarbeid... Blitt inspirert av Fru fly, så nå skal klesskapet endevendes!

Fin ny uke til alle min kjære følgere
(Heldige dere som har vinterferie)

2 kommentarer:

  1. Kjempefin ide! med merkelappene:).
    "kos" deg med endevending av klesskapet:)
    Klem Hilde

    SvarSlett
  2. Kjempefine merkelapper.
    Antar stempel fra Nille er billigere enn fra Panduro. Kanskje jeg må stikke innom en tur:)

    SvarSlett