tirsdag 21. desember 2010

Julekjøkken...


Her er litt bilder av mitt julekjøkken! På kjøkkenet har jeg masse rødt, det er jul for meg.. Kalenderen til lillegutt henger også her, og døren inn til kjøkkenet er pyntet med et enkelt hjerte av kongler!


Røde epler og en søt svibel pynter fint opp. 
Nå er heldigvis alle gavene i hus og godt er det! Men i morgen må jeg se over alle juleklærne, og kanskje ut et ærend for å fylle på med litt småting...

Da sier jeg natta, jeg skal være på jobb kl. 07.00 imorgen tidlig, dvs jeg må kjøre herfra 06.30, et par timer på puten så er det full rulle med 15 aktive småbarn!!

Godnatt alle sammen,  og kos dere de siste dagen før julen ringes inn:)

2 kommentarer:

  1. god morgen :) Så koselig julekjøkken du har. Nyt de siste dagene før jul, det er godt å ha alle gaver i hus i hvert fall :)

    SvarSlett
  2. Koselig julekjøkken:) Jeg må også pynte med rødt skal det bli jul;) Ha en fin arbeidsdag i dag. Det er vel mange forventningsfulle små hos deg også. Jeg er lærer i 2. klasse, og i går fikk vi juleferie. Stolte små som tok ferie med sekken full av små julegaver:-)

    SvarSlett